ساندویچ پانل عراق

ساندویچ پانل عراق

 ساندویچ پانل ساختاری است که از سه لایه ساخته شده است: یک هسته با چگالی کم و یک لایه نازک از پوست به هر طرف وصل شده است. پانل های ساندویچ در کاربردهایی استفاده می شود که ترکیبی از استحکام ساختاری بالا و وزن کم مورد نیاز باشد.

ساندویچ پانل عراق نمونه ای از کامپوزیت ساخت شده است که دارای استحکام و سبک بودن این فناوری باعث محبوبیت و گسترده تر شدن آن می شود. تطبیق پذیری آن به این معنی است که تابلوها کاربردهای زیادی دارند و به اشکال مختلف به وجود می آیند: هسته و مواد پوستی می توانند به طور گسترده ای متفاوت باشند و هسته آن ممکن است لانه زنبوری یا پر کننده جامد باشد. پانل های محصور شده کاست نامیده می شوند.

ساندویچ پانل عراق کامپوزیتی هستند که از دو پوست بیرونی لمینت نازک و ساختار هسته ضخیم سبک (به عنوان مثال ، لانه زنبوری) تشکیل شده است. با توجه به ساختار هسته ای ، چنین کامپوزیت ها با سختی مشخص می شوند. با وجود ضخامت هسته ، کامپوزیت های ساندویچ سبک هستند و از مقاومت خمشی نسبتاً بالایی برخوردار هستند.

ساندویچ پانل عراق  دارای یک ساختار مکانی هستند ، که بر خواص عایق حرارتی خوب تأثیر می گذارد. ساندویچ پانل عراق در هوانوردی ، وسایل نقلیه جاده ای ، کشتی ها و مهندسی عمران استفاده می شود. خصوصیات مکانیکی این کامپوزیت ها به طور مستقیم به خواص اجزای ساندویچ و روش ساخت آن بستگی دارد.

 

 

معرفی ساندویچ پانل عراق


ساندویچ پانل عراق پانل های مهندسی کارخانه هستند که عمدتا برای روکش فلزی ، پارتیشن بندی ، دیوارهای تحمل بار و عناصر بام در طیف گسترده ای از ساختمانهای غیر مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

مواد ساندویچ پانل عراق چیست؟

کامپوزیت های ساختاری ساندویچ پانل عراق یک کلاس ویژه از مواد کامپوزیت است که با اتصال دو پوسته نازکقوی و سفت به یک هسته سبک و نسبتاً ضخیم ساخته می شود. هسته با چسب به پوست وصل می شود.

انواع مختلفی از مواد اصلی در سازه های ساندویچ پانل عراق چگونه کار می کنند؟
پانل های ساندویچ پانل عراق به طور معمول شامل یک هسته نسبتاً نرم بین دو ورقه بیرونی سفت شده است. اضافه کردن هسته با افزایش لحظه دوم مساحت سازه بدون افزایش وزن قابل توجه ، سفتی خمشی را افزایش می دهد.

یکشنبه ۳۱-۰۱-۱۳۹۹
برچسب ها: