ساندویچ پانل دیواری

جهت ارتباط و مشاوره رایگان با واحد فروش شرکت دلتا پانل و استعلام قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان با شماره   42544485-041 و  09141140792 در ارتباط باشید.

 

ساندویج پانل دیواری کلاسیک پلی یورتان ساخته شده از ورق گالوانیزه رنگی با ضخامت های 4، 5، 6، 8، 10 و 15 سانتی متر می باشد. این ساندویج پانل برای استفاده در دیوار انواع سوله ها، سردخانه ها، کارخانجات و سالن های صنعتی، ساختمان های مسکونی، انواع سالن ها با کاربری آموزشی، نظامی و ورزشی، انواع مجتمع های موقت و دائم، کانکس ها، ویلاها، ساختمان های سبک و پیش ساخته کاربرد دارد. عایق به کار رفته در این محصول از نوع پلی یورتان کلاس B2 با دانسیته kg/m3 2±40 می باشد که در این حالت ضریب انتقال حرارت آن برابر W/m2k 029/0 است. مواد پلی یورتان عایق حرارتی و عایق صوتی هستند و باکتری ها در آنها قابلیت رشد ندارند. ورق های به کار رفته در رویه ساندویچ پانل های دیواری عمدتا از نوع گالوانیزه رنگی به ضخامت mm 6/0-4/0 می باشد. اما نسبت به سفارش مشتری می توانند با ورق آلومینیوم به ضخامت mm 9/0-6/0، آلوزینگ، فویل آلومینیوم (در یک رو)، ورق های PVC نیز تولید شوند. ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان با عرض مفید 100 و 118 سانتی متر تولید و عرضه می گردد. نوع فرمینگ ورق های هر دو طرف به صورت 10 گام با ارتفاع چند میلی متر می باشد. پانل های دیواری به صورت نر و ماده تولید می شوند که با پیچ به یکدیگر متصل می شوند. ضخامت، طول، نوع و رنگ ورق به کار رفته و تعداد پانل ها نسبت به نیاز پروژه به صورت سفارشی تولید می گردد. در صورت نصب اصولی پانل ها، ساختمان نهایی کاملا آب بند بوده و کاملا در برابر نفوذ برف و باران مقاوم خواهد بود. به دلیل نصب سریع و آسان با هزینه کمتر نسبت به مصالح سنتی، تولید کاملا سفارشی و تنوع مواد به کار رفته و ابعاد، هزینه نگهداری پایین، طول عمر ساختمان و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از این محصول علاوه بر حفظ ویژگی های مثبت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ساندویچ پانل دیواری چیست؟

شرکت صنعت مهر ظفر بزرگترین تولید کنندگان ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی و همچنین  ساندویچ پانل ترکیه  ، ساندویچ پانل عراق در ایران  می باشد، که این محصول  را با کیفیت برتر و سطح بین المللی می توان جزو بهترین محصولات تولید این شرکت دانست.
شرکت صنعت مهر ظفر با 20 سال تجربه  یکی از شرکت های پیشرو در ایران در زمینه  واردات و تولید ساندویچ پانل ، سیستم های روکش فلزی ، ساختمان های پیش ساخته (PEB) و ساندویچ پانل دیواری و... هستیم.

شرکت صنعت مهر ظفر با واحد فروش حرفه ای  نیاز واقعی مشتریان را تحلیل کرده و به آنها راه حل کامل از  طراحی ، ساخت ، نصب و تکمیل را پیشنهاد می دهد. کلیه محصولات ما از مواد باکیفیت با استاندارد بین المللی و با استفاده از آخرین فناوری ها ساخته شده است ، که از دوام ، ضد صدا ، ضد نشت و مقرون به صرفه بوده و زیبایی به ساختمان  شما می بخشد. مهندسین مجرب و سازندگان ساندویچ پانل سقفی و دیواری با مهارت و تخصص کافی یکی از بهترین تیم ها را برای برآوردن نیاز پروژه شما با ایمنی ، سرعت و کیفیت می سازند.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری صنعت مهر ظفر:

ساندویچ پانل دیواری از چند لایه ساخته شده در کنار هم بوجود آمده است. در واقع ، ساندویچ پانل ها از دو لایه بیرونی اطراف یک لایه هسته عایق در بین ساخته شده است. لایه ها از مواد مختلفی هستند. استفاده از ساندویچ پانل در ساخت و ساز اقتصادی تر از مواد دیگر است.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل دیواری:

- قابل اجرا در کلیه اقلیم ها و شرایط آب وهوایی
- حمل و نقل آسان
- جایگزینی آسان
- انتقال صدا و انرژی کاهش می یابد
- در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است
- بسیار انعطاف پذیر
- مقاومت خوب در برابر آتش (ضد حریق)

نصب ساندویچ پانل دیواری :

مهم است که افراد حرفه ای ساندویچ پانل های دیواری  را نصب کنند. ساندویچ پانل ها در سازه های مختلف استفاده می شود. رطوبت ، گرما ، صدا و ضد احتراق از جمله عوامل اصلی در تعیین نوع ساندویچ پانل دیواری مورد استفاده هستند. یک حرفه ای هنگام نصب یک ساندویچ پانل همه جوانب را در نظر می گیرد ،حدود دو میلی متر چشمک زن برای اتصال پانل ها به قطعات ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. از پلی اورتان برای آب بندی بین پانل ها استفاده می شود. لازم است در هنگام نصب ساندویچ پانل دیواری به فاصله بین ستون ها و ارتفاع توجه کنید.

موارد استفاده ساندویچ پانل دیواری

- در ویلاها و ساختمانهای از پیش ساخته
- روکش سقف و دیوار
- مناطق مسکونی
- غرفه های نگهبانی ، جایگاه های سوخت ، گلخانه ها
- انبارهای مواد غذایی
- واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی

قیمت ساندویچ پانل دیواری در ایران:

قیمت ساندویچ پانل به نوع و تعداد لایه های مورد استفاده بستگی دارد. ضخامت لایه ها نیز عامل اصلی در تعیین قیمت نهایی است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت روز ساندویچ پانل دیواری با کارشناسان فروش ما در شرکت صنعت مهر ظفر تماس بگیرید که مشتاقانه آماده هستند تا به شما در انتخاب ساندویچ پانل دیواری مناسب و با کیفیت کمک کنند.

یکی از انواع مصالح پر کاربرد در ساختمان سازی ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی می باشد . ساندویچ پانل دیواری را می توان در سالن های ورزشی ، انبار ها ، کارخانه ها ، کانکس ، سوله و ... به کار برد . ساندویچ پانل دیواری از دو لایه ورق فلزی تشکیل شده اند که لایه ای عایق از جنس متنوع در میان آن قرار می گیرد. در اصل ساندویچ پانل از دو ورق با جنس های متفاوت ساخته شده است. یک روی ورق از جنس فویل و یک رو آن از جنس از جنس نایلون و یک رو هم از کاغذ تولید می گردند. ضخامت این پانل ها بسته به نوع کاربری می تواند متفاوت باشد.

ساندویچ پانل دیواری در ابعاد مختلفی وجود دارد که بنا به نیازتان می توانید آن را سفارش بدهید . وزن سبک ، قابلیت استفاده مجدد ، نصب آسان ازجمله مزایا آن می باشد.

ساندویچ پانل دیواری در تبریز و دیگر مناطق علاوه بر سبک بودن همانند پانل های سقفی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

عایق کاری در ساندویچ پانل های دیواری در تبریز به علت پوشش کامل منافذ و سوراخ ها عایق بسیار مناسبی در صنایع در برابر صدا، آب و هوا، سرما و گرما و رطوبت می باشد.

 

عمده مزایای ساندویچ پانل دیواری شامل موارد زیر نیز می باشد:

- مقاومت بالا در برابر زلزله و رانش زمین و مواد شیمیایی

- قیمت پایین و تنوع در رنگ

- سازگار با محیط زیست و قابلیت بازیافت ساندویچ پانل های سقفی و دیواری

- سهولت نصب و حمل آسان پانل ها

- وزن کم پانل که باعث کاهش کلی در وزن سازه می شود

- مناسب برای تمامی اقلیم و شرایط آب و هوایی منطقه

جهت استعلام قیمت بروز ساندویچ پانل دیواری و مشاوره رایگان با واحد فروش شرکت صنعت مهر ظفر با شماره 5-04134216800 در ارتباط باشید. 

شنبه ۲۱-۰۷-۱۳۹۷
برچسب ها: